Werken bij Arjen Verhuurt & WeCreate!
Hoe gaaf is het als je kunt zeggen dat het goed gaat met je bedrijf!! We groeien als kool en zijn ter uitbreiding van ons team op zoek naar een nieuwe collega met obsessieve aandacht voor kwaliteit en het blij maken van klanten.Doordat we zo hard groeien krijg jij volop kansen om je te ontwikkelen en je krijgt de vrijheid om je werk naar eigen inzicht in te vullen. Er heerst een hecht teamgevoel en iedereen is bereid om voor elkaar een stap extra te doen. We gaan de komende tijd weer veel mooie projecten starten en willen onze positie als trendsetter nog steviger neerzetten. Stap jij in ons team en ga je de uitdaging mee aan?Hieronder vind je de vacatures online. Reageren kan door middel van het sturen van een mail naar info@arjenverhuurt.nlOok het doen van een open sollicitatie is altijd welkom!
Wie zijn wij?
Wij zijn een ambitieuze organisatie bestaande uit twee mooie bedrijven die een uitstekende combinatie vormen: Arjen Verhuurt & WeCreate.
- Arjen Verhuurt party & event service is een servicegericht verhuurbedrijf wat beschikt over een groot assortiment aan verhuurartikelen. Wij beschikken over materialen zoals: inrichting & meubilair, keukengerei, tenten, podia, taps en ander party- en evenementenmateriaal. Wij kunnen een compleet evenement of feest opzetten maar ook kleinere opdrachten worden aangepakt zoals bijvoorbeeld de huur van een paar statafels of alleen wat glaswerk.
- WeCreate is een full service organisatiebureau op gebied van hospitality & events. WeCreate verzorgt verschillende ontmoetingen van groot tot klein, voor bedrijven en particulieren. Dankzij de jarenlange ervaring zijn de mogelijkheden eindeloos. WeCreate is sinds 2012 actief met het organiseren van diverse feesten en evenementen in Eindhoven en omstreken. Voorheen was de naam van ons bedrijf Arjen Organiseert, maar Arjen doet het niet meer alleen; inmiddels zijn we met een team van bedreven creatievelingen. Vandaar de naamswijziging van Arjen Organiseert naar WeCreate!
Vacature logistiek medewerker / magazijn
✨ Logistiek medewerker 38 uur ✨
👍 De functie
Als onmisbare schakel in ons magazijn zorg jij met alle logistieke werkzaamheden voor tevreden klanten. Bij deze baan houd jij je bezig met het klaarzetten, inladen en transporten van verhuurde goederen en helpt bij de opbouw van projecten.Je zorgt voor een keurige verpakking en laadt de goederen zeer specifiek, dus waar nodig met dekens, hoezen en andere beschermmaterialen. Dat doe je uiterst voorzichtig en secuur. Een double check is essentieel en suggesties om het nog beter te doen zijn welkom. Het woord ‘secuur’ is ook van toepassing op jouw werkomgeving. Die ziet er vanzelfsprekend altijd piekfijn uit.Met een goed geladen (bak)wagen word jij de weg opgestuurd om alles af te leveren bij de klant. Soms kan je de materialen gewoon op een rolcontainer voor de deur afgeven maar er zijn ook projecten bij waar je met een heel team aan de slag gaat met de totale opbouw van een partij.Omdat wij ons bezig houden met verhuur is het ook de bedoeling dat je de spullen weer op gaat halen bij de klant na afloop. Je neemt alle goederen weer in ontvangst en bent verantwoordelijk voor het tellen en controleren op evt. schade.
🤝 Wie ben jij?
- Je bent flexibel
- Je bent in bezit van een rijbewijs (bij voorkeur BE rijbewijs)
- Je bent bij voorkeur inzetbaar op de volgende dagen: maandag, vrijdag en/of zaterdag
- Je fysieke conditie is goed genoeg voor het laad- en loswerk
- Je werkt zowel graag in teamverband als zelfstandig
- Je bent betrouwbaar / loyaal
- Je bent nauwkeurig
- Je bent een echte aanpakker met spierballen
💪 Wat bieden wij je?
We bieden je een zelfstandige baan, met verantwoordelijkheid en uitdaging. Een informele en prettige werkomgeving waar je mag meedenken in het optimaliseren van de logistieke processen. Je mag rekenen op een goede salariëring conform de cao Horeca + (2200,- tot 3000,- bruto afhankelijk van leeftijd en ervaring) en zou per direct al kunnen beginnen.
Vacature: ✨ Gastvrije Bedrijfsleider / Manager Events ✨
WeCreate; Hospitality & Events &
ArjenVerhuurt; Party- & Eventservice
Werken bij Arjen Verhuurt & WeCreate: Hoe gaaf is het als je kunt zeggen dat het goed gaat met je bedrijf!! We groeien als kool en zijn ter uitbreiding van ons team op zoek naar een nieuwe collega met obsessieve aandacht voor kwaliteit en het blij maken van klanten.
Doordat we zo hard groeien krijg jij volop kansen om je te ontwikkelen en je krijgt de vrijheid om je werk naar eigen inzicht in te vullen. Er heerst een hecht teamgevoel en iedereen is bereid om voor elkaar een stap extra te doen. We gaan de komende tijd weer veel mooie projecten starten en willen onze positie als creatief en gastvrij organisatiebureau & servicegerichte partyverhuurder nog steviger neerzetten. Stap jij in ons team en ga je de uitdaging mee aan?
👍 De functie:
Als bedrijfsleider ben je samen met ons kantoorteam verantwoordelijk voor het afleveren van een perfecte service naar de klant en plan je het personeel in voor onze projecten en de op- en afbouwklussen. Je bent goed in het plannen en organiseren van een feest, event of verhuuropdracht en hebt goede communicatieve vaardigheden. Naast het verwerken van aanvragen en de planning ben jij het aanspreekpunt. Je onderhoud het klantcontact, zowel telefonisch als per mail. Hierbij dien je altijd klaar te staan voor vragen van klanten en zorg jij ervoor dat aanvragen worden omgezet in leuke projecten!
Je hebt geen 9 tot 5 werkmentaliteit en vind het niet erg om ook zelf de handen uit de mouwen te steken en zo voor de klant een onvergetelijk feest neer te zetten.
💪 Verantwoordelijkheden:
Als bedrijfsleider ben je verantwoordelijk voor:
– De planning voor aanvragen en reserveringen
– De aansturing en planning van het personeel. (Gemiddeld zijn dit 6 tot 8 personen per dag)
– Het klantcontact; je onderhoud al het klantcontact; zowel telefonisch als per mail
– Het opstellen van offertes en sfeervoorstellen voor onze totaalprojecten en het inboeken van bestellingen voor partyverhuur.
💪 Jij bent:
– Hbo-denkniveau of aantal jaar ervaring als (assistent)bedrijfsleider in horeca / events
– Flexibel en leergierig
– Geen 9 tot 5 mentaliteit
– Goede sociale vaardigheden; zowel mondeling als schriftelijk
– Stressbestendig
– In bezit van een Rijbewijs B / voorkeur BE
🤝 Wij bieden jou:
– Een gevarieerde werkomgeving
– Een prettig team
– Een prettig basissalaris met bonus- en doorgroeimogelijkheden
– buiten de projecten; zelf je werktijden bepalen
🥳 Enthousiast?
Bel gerust voor een vrijblijvend gesprek en/of meer informatie.
OF
✨ Op- en afbouw medewerkers ✨
Parttime medewerker 4 – 24 uur
We kijken alvast naar de toekomst met opgeheven hoofd en hopen vanaf begin mei weer te kunnen knallen! Daarom zijn we op zoek naar op- en afbouw toppers om onze materialen te kunnen verzorgen bij de gezelligste feestjes en evenementen. Ben je op zoek naar een leuke bijbaan, flexibel inzetbaar en wil zelf je uren bepalen? Maakt het je niet uit om tot mei te wachten voor je aan de slag kunt? stuur dan een mail naar info@arjenverhuurt.nl
– Je bent minimaal 16 jaar
– Een gezellige en enthousiaste collega
– Bereid je handen uit de mouwen te steken
– Gemiddeld 2 dagen per week flexibel inzetbaar
– Uiteraard gezellige collega’s
– Salaris conform horeca CAO
– Fitness in de baas zijn tijd 😉
✨ Vacature logistiek medewerker / magazijn ✨
Logistiek medewerker 16 – 32 uur
💪 De functie
Als onmisbare schakel in ons magazijn zorg jij met alle logistieke werkzaamheden voor tevreden klanten. Bij deze baan houd jij je bezig met het klaarzetten, inladen en transporten van verhuurde goederen en helpt bij de opbouw van projecten.Je zorgt voor een keurige verpakking en laadt de goederen zeer specifiek, dus waar nodig met dekens, hoezen en andere beschermmaterialen. Dat doe je uiterst voorzichtig en secuur. Een double check is essentieel en suggesties om het nog beter te doen zijn welkom. Het woord ‘secuur’ is ook van toepassing op jouw werkomgeving. Die ziet er vanzelfsprekend altijd piekfijn uit.Met een goed geladen (bak)wagen word jij de weg opgestuurd om alles af te leveren bij de klant. Soms kan je de materialen gewoon op een rolcontainer voor de deur afgeven maar er zijn ook projecten bij waar je met een heel team aan de slag gaat met de totale opbouw van een partij.Omdat wij ons bezig houden met verhuur is het ook de bedoeling dat je de spullen weer op gaat halen bij de klant na afloop. Je neemt alle goederen weer in ontvangst en bent verantwoordelijk voor het tellen en controleren op evt. schade.
🥳 Wie ben jij?
- Je bent flexibel
- Je bent in bezit van een rijbewijs (bij voorkeur BE rijbewijs)
- Je bent bij voorkeur inzetbaar op de volgende dagen: maandag, vrijdag en/of zaterdag
- Je fysieke conditie is goed genoeg voor het laad- en loswerk
- Je werkt zowel graag in teamverband als zelfstandig
- Je bent betrouwbaar / loyaal
- Je bent nauwkeurig
- Je bent een echte aanpakker met spierballen
🤝 Wat bieden wij je?
We bieden je een zelfstandige baan, met verantwoordelijkheid en uitdaging. Een informele en prettige werkomgeving waar je mag meedenken in het optimaliseren van de logistieke processen. Je mag rekenen op een goede salariëring conform de cao Horeca + en zou per direct al kunnen beginnen.
AQUISITIE OP BASIS VAN BOVENSTAANDE VACATURES WORDT NIET OP PRIJS GESTELD