Werken bij Arjen Verhuurt & Arjen Organiseert!

Hoe gaaf is het als je kunt zeggen dat het goed gaat met je bedrijf!!  😀

We groeien als kool en zijn ter uitbreiding van ons team op zoek naar nieuwe collega’s met obsessieve aandacht voor kwaliteit en het blij maken van klanten.

Hieronder vind je de vacatures online. Reageren kan door middel van het sturen van een mail naar info@arjenverhuurt.nl 

Ook het doen van een open sollicitatie is altijd welkom!

Vacature logistiek medewerker / magazijn

Logistiek medewerker 16 – 32 uur

 

Ben jij een echte aanpakker met een verantwoordelijkheidsgevoel? En parttime beschikbaar voor een leuke baan in een enthousiast team? Dan pak je deze uitdaging ongetwijfeld graag aan!

Wie zijn wij?

Wij zijn een ambitieuze organisatie bestaande uit 2 mooie bedrijven die een uitstekende combinatie vormen: Arjen Verhuurt & Arjen Organiseert. Arjen Verhuurt party- en eventservice is een onderdeel van Arjen Organiseert. Zo kan Arjen Organiseert de totale verzorging van een evenement uit handen nemen waarbij het ontzorgen van de klant centraal staat en Arjen Verhuurt beschikt over een groot assortiment aan verhuurartikelen. Wij beschikken over materialen zoals: inrichting & meubilair, keukengerei, tenten, podia, taps en ander party- en evenementenmateriaal. Wij kunnen een compleet evenement of feest opzetten maar ook kleinere opdrachten worden aangepakt zoals bijvoorbeeld de huur van een paar statafels of alleen wat glaswerk.

Doordat we zo hard groeien krijg jij volop kansen om je te ontwikkelen en je krijgt de vrijheid om je werk naar eigen inzicht in te vullen. Er heerst een hecht teamgevoel en iedereen is bereid om voor elkaar een stap extra te doen. We gaan de komende tijd weer veel mooie projecten starten en willen onze positie als trendsetter nog steviger neerzetten. Stap jij in ons team en ga je de uitdaging mee aan?

De functie

Als onmisbare schakel in ons magazijn zorg jij met alle logistieke werkzaamheden voor tevreden klanten. Bij deze baan houd jij je bezig met het klaarzetten, inladen en transporten van verhuurde goederen en helpt bij de opbouw van projecten.

Je zorgt voor een keurige verpakking en laadt de goederen zeer specifiek, dus waar nodig met dekens, hoezen en andere beschermmaterialen. Dat doe je uiterst voorzichtig en secuur. Een double check is essentieel en suggesties om het nog beter te doen zijn welkom. Het woord ‘secuur’ is ook van toepassing op jouw werkomgeving. Die ziet er vanzelfsprekend altijd piekfijn uit.

Met een goed geladen (bak)wagen word jij de weg opgestuurd om alles af te leveren bij de klant. Soms kan je de materialen gewoon op een rolcontainer voor de deur afgeven maar er zijn ook projecten bij waar je met een heel team aan de slag gaat met de totale opbouw van een partij.

Omdat wij ons bezig houden met verhuur is het ook de bedoeling dat je de spullen weer op gaat halen bij de klant na afloop. Je neemt alle goederen weer in ontvangst en bent verantwoordelijk voor het tellen en controleren op evt. schade.

Wie ben jij?

  • Je bent flexibel
  • Je bent in bezit van een rijbewijs (bij voorkeur BE rijbewijs)
  • Je bent bij voorkeur inzetbaar op de volgende dagen: maandag, vrijdag en/of zaterdag
  • Je fysieke conditie is goed genoeg voor het laad- en loswerk
  • Je werkt zowel graag in teamverband als zelfstandig
  • Je bent betrouwbaar / loyaal
  • Je bent nauwkeurig
  • Je bent een echte aanpakker met spierballen

Wat bieden wij je?

We bieden je een zelfstandige baan, met verantwoordelijkheid en uitdaging. Een informele en prettige werkomgeving waar je mag meedenken in het optimaliseren van de logistieke processen. Je mag rekenen op een goede salariëring conform de cao Horeca + en zou per direct al kunnen beginnen.