Werken bij Arjen Verhuurt & WeCreate!

We gaan na de rustige periode welke achter ons ligt, onszelf weer langzaam voorbereiden op de drukte die komen gaat. We hopen de groei welke we tot maart 2020 hebben doorgemaakt, voort te kunnen zetten en zijn daarom op zoek naar nieuwe medewerkers.

Hieronder vind je de vacatures online. Reageren kan door middel van het sturen van een mail naar info@arjenverhuurt.nl 

Ook het doen van een open sollicitatie is altijd welkom!

Ben jij een echte aanpakker met een verantwoordelijkheidsgevoel? En beschikbaar voor een leuke baan in een enthousiast team? Dan pak je deze uitdaging ongetwijfeld graag aan!

 

Wie zijn wij?

Wij zijn een ambitieuze organisatie bestaande uit 2 mooie bedrijven die een uitstekende combinatie vormen: Arjen Verhuurt & WeCreate.

  • Arjen Verhuurt party & event service is een servicegericht verhuurbedrijf wat beschikt over een groot assortiment aan verhuurartikelen. Wij beschikken over materialen zoals: inrichting & meubilair, keukengerei, tenten, podia, taps en ander party- en evenementenmateriaal. Wij kunnen een compleet evenement of feest opzetten maar ook kleinere opdrachten worden aangepakt zoals bijvoorbeeld de huur van een paar statafels of alleen wat glaswerk.
  • WeCreate is een full service organisatiebureau op gebied van hospitality & events. WeCreate verzorgt verschillende ontmoetingen van groot tot klein, voor bedrijven en particulieren. Dankzij de jarenlange ervaring zijn de mogelijkheden eindeloos. WeCreate is sinds 2012 actief met het organiseren van diverse feesten en evenementen in Eindhoven en omstreken. Voorheen was de naam van ons bedrijf Arjen Organiseert, maar Arjen doet het niet meer alleen; inmiddels zijn we met een team van bedreven creatievelingen. Vandaar de naamswijziging van Arjen Organiseert naar WeCreate!

Doordat we verwachten door te kunnen groeien, krijg jij volop kansen om je te ontwikkelen en je krijgt de vrijheid om je werk naar eigen inzicht in te vullen. Er heerst een hecht teamgevoel en iedereen is bereid om voor elkaar een stap extra te doen. We gaan de komende tijd weer veel mooie projecten starten en willen onze positie als trendsetter nog steviger neerzetten. Stap jij in ons team en ga je de uitdaging mee aan?


Medewerker klantenservice (20-32 uur)

De functie

  • Op een enthousiaste en klantvriendelijke manier afhandelen van klantvragen. Je krijgt bijvoorbeeld te maken met klanten die vragen hebben over onze verhuurmaterialen of over het organiseren van een feest of evenement.
  • Contact onderhouden met collega’s en partners over klantorders en voorraadposities
  • Met jouw ambitie til je onze, toch al hoge klantbeoordelingen (9.2!), naar een volgend niveau. Hoe hoog leg jij de lat?
  • Registreren van correspondentie en waar nodig het aanpassen van productinformatie in de bijbehorende systemen.
  • Administratieve taken zoals het verwerken van retouren
  • De klant bijstaan van begin tot eind met een prettige, warme en kundige service.
  • Er is bij ons heel wat mogelijk qua werkzaamheden. Als je open staat voor een breed takenpakket kunnen we je 40 uur bieden.
  • Je kiest zelf je contract: de vacature is voor 18, 24, 32 of 40 uur.


Skills

  • Bij voorkeur heb je minimaal 1 jaar ervaring in klantcontact
  • Je bent flexibel
  • Je bent stressbestendig
  • Je hebt een goed inlevingsvermogen en bent enthousiast
  • Bent in staat om op een efficiënte en klantvriendelijke manier van klantvragen af te handelen.
  • De Nederlandse taal beheers je foutloos in woord en schrift.

Als klantenservice medewerker heb je direct invloed op de klanttevredenheid en daarmee ook het succes van onze organisatie. Het is een fantastische en veelzijdige baan met veel eigen inbreng, verantwoordelijkheid en uitdaging. Je zult je af en toe zult afvragen of dit is wat anderen werk noemen.

Je salaris ligt tussen de 11,00 en de 12,00 euro per uur. Dit is afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Natuurlijk kun je alle producten uit onze shops met een mooie korting kopen.
Op dit moment zijn de werktijden ingedeeld tussen 08.30 en 18.00.

Wat nu verder?

Uiteraard ben je enorm enthousiast en ben je nu al je sollicitatie aan het voorbereiden! Sollicitaties dienen uiterlijk 28 februari binnen te zijn. De startdatum is 1 april (of eerder wanneer dit mogelijk is).


Partymanager met hands-on mentaliteit!

Een partymanager van WeCreate & Arjen Verhuurt heeft een hands-on mentaliteit en ziet ieder evenement als een uitdaging. Omdat we zowel verhuurbedrijf zijn als een organisatiebureau, bestaan je taken uit een zeer diverse werkzaamheden.

Je bent communicatief vaardig, assertief en flexibel. Je geniet van het succesvol, van A – Z uitvoeren, van ieder project. We hechten veel belang aan het contact met, en het vertrouwen van, de opdrachtgever. Je neemt de verantwoordelijkheid om elke opdrachtgever het allerbeste te geven. Je bent een organisatietalent met oog voor detail en in staat om op een creatieve wijze een concept te vertalen naar de daadwerkelijke uitvoering van een evenement. Hierbij ben je goed in plannen, stressbestendig en zelfstandig. Je neemt initiatief en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Taken

  • Verhuuropdrachten aannemen en inboeken in ons boekingssysteem
  • Zelfstandig organiseren en uitvoeren van evenementen en feesten
  • Onderhoud contact opdrachtgevers en leveranciers
  • Beheren van het projectbudget
  • Marketing en promotie activiteiten opzetten en uitvoeren
  • Opstellen & bewaken van het draaiboek
  • Leiding geven tijdens de uitvoering van een evenement
  • Aansturen van het productieteam, personeel en leveranciers
  • Kennisoverdracht aan het team

Reden

  • Uitbreiding van ons team, we hebben zowel een junior als een senior functie open staan.

Vereisten

  • HBO werk en denk niveau
  • Ambitieuze, gemotiveerde harde werker zonder 9-17 mentaliteit
  • Stressbestendig en planmatig
  • Flexibel en creatief
  • Leergierig & zelfstandig
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als schrift
  • In bezit van rijbewijs B
  • Op de hoogte zijn van de laatste F&B trends
  • Kennis marketing & communicatie is een pre

Wij bieden…

  • een leuke werkomgeving met een sterk team
  • volop inspiratie en eigen verantwoordelijkheid om te doen waar jij goed in bent
  • een fulltime baan, met uitzicht op een vast contract
  • een goed salaris, op basis van jouw ervaring

Op- en afbouw medewerkers 

Parttime medewerker 4 – 24 uur

We kijken alvast naar de toekomst met opgeheven hoofd en hopen vanaf begin mei weer te kunnen knallen! Daarom zijn we op zoek naar op- en afbouw toppers om onze materialen te kunnen verzorgen bij de gezelligste feestjes en evenementen. Ben je op zoek naar een leuke bijbaan, flexibel inzetbaar en wil zelf je uren bepalen? Maakt het je niet uit om tot mei te wachten voor je aan de slag kunt? stuur dan een mail naar info@arjenverhuurt.nl
 
Jouw ingrediënten:
– Je bent minimaal 16 jaar
– Een gezellige en enthousiaste collega
– Bereid je handen uit de mouwen te steken
– Gemiddeld 2 dagen per week flexibel inzetbaar
 
We bieden je:
– Uiteraard gezellige collega’s
– Salaris conform horeca CAO
– Fitness in de baas zijn tijd 😉

Vacature logistiek medewerker / magazijn

Logistiek medewerker 16 – 32 uur

De functie

Als onmisbare schakel in ons magazijn zorg jij met alle logistieke werkzaamheden voor tevreden klanten. Bij deze baan houd jij je bezig met het klaarzetten, inladen en transporten van verhuurde goederen en helpt bij de opbouw van projecten.

Je zorgt voor een keurige verpakking en laadt de goederen zeer specifiek, dus waar nodig met dekens, hoezen en andere beschermmaterialen. Dat doe je uiterst voorzichtig en secuur. Een double check is essentieel en suggesties om het nog beter te doen zijn welkom. Het woord ‘secuur’ is ook van toepassing op jouw werkomgeving. Die ziet er vanzelfsprekend altijd piekfijn uit.

Met een goed geladen (bak)wagen word jij de weg opgestuurd om alles af te leveren bij de klant. Soms kan je de materialen gewoon op een rolcontainer voor de deur afgeven maar er zijn ook projecten bij waar je met een heel team aan de slag gaat met de totale opbouw van een partij.

Omdat wij ons bezig houden met verhuur is het ook de bedoeling dat je de spullen weer op gaat halen bij de klant na afloop. Je neemt alle goederen weer in ontvangst en bent verantwoordelijk voor het tellen en controleren op evt. schade.

Wie ben jij?

  • Je bent flexibel
  • Je bent in bezit van een rijbewijs (bij voorkeur BE rijbewijs)
  • Je bent bij voorkeur inzetbaar op de volgende dagen: maandag, vrijdag en/of zaterdag
  • Je fysieke conditie is goed genoeg voor het laad- en loswerk
  • Je werkt zowel graag in teamverband als zelfstandig
  • Je bent betrouwbaar / loyaal
  • Je bent nauwkeurig
  • Je bent een echte aanpakker met spierballen

Wat bieden wij je?

We bieden je een zelfstandige baan, met verantwoordelijkheid en uitdaging. Een informele en prettige werkomgeving waar je mag meedenken in het optimaliseren van de logistieke processen. Je mag rekenen op een goede salariëring conform de cao Horeca + en zou per direct al kunnen beginnen.

 

AQUISITIE OP BASIS VAN BOVENSTAANDE VACATURES WORDT NIET OP PRIJS GESTELD