BEZORGEN & OPHALEN
We verzorgen alle transport van onze verhuurmaterialen in eigen beheer. Zo kunnen we je de service bieden waar we trots op zijn. De tarieven welke hieronder genoemd worden zijn een indicatie. De definitieve bezorgkosten worden voor je berekend in ons voorstel, wat je ontvangt na de aanvraag welke je via onze webshop hebt ingestuurd.
Tarieven standaard bezorging:
Bezorging / ophalen van je materialen van maandag t/m zaterdag tussen 10:00 en 17:00 uur.
- Bezorging: € 0,80 per gereden kilometer + € 7,50 starttarief * **
- Ophalen: € 0,80 per gereden kilometer + € 7,50 starttarief * **
- Vanaf ons magazijn in Heeze.
- Voor orders onder de 90,- incl. btw berekenen we een toeslag van 9,- incl btw.
- We bezorgen onze artikelen standaard tot maximaal 50 km afstand enkele reis.
- Bevind je je verder weg? Dan bezorgen we je bestelling vanaf 500,- excl. btw (huurwaarde). De bezorgkosten bedragen dan € 1,- per gereden kilometer.
Voorbeeld bezorging: uw locatie is gelegen op 10 kilometer afstand = 20 km à € 0,80 + 7,50 = € 23,50 (voor ophalen geldt dan hetzelfde tarief, dus ook € 23,50)
Wat doen we hiervoor?
We laden je materialen in en onze medewerker brengt het naar u toe met een van onze wagens. Daar laden we de materialen voor u uit en brengen het tot aan de eerste drempel. Onze medewerker komt de materialen ook weer ophalen, vanaf de eerste drempel nemen we de materialen weer mee, laden het in en brengen het terug naar onze loods.
Tarieven afwijkende bezorging
- Levering op precieze tijd:
- Wanneer je een exact tijdstip voor levering of afhalen wenst, berekenen we 15,- toeslag. Dit is een tijdsvak van 1 uur.
- Bijvoorbeeld: Levering is gewenst om 12:00 uur, dan zal de levering plaatsvinden tussen 11:30 en 12:30 uur.
- Bezorging en ophalen buiten standaard tijden:
- Indien mogelijk in onze planning kunnen we na 17:00 uur of op zondag bezorgen / ophalen. Hiervoor berekenen we 30,- per transport.
- Afwijkend transport:
- Voor grote / afwijkende artikelen geldt een aangepast bezorgtarief.
- Je ontvangt dit tarief op het voorstel na het doen van je aanvraag.
LEVERINGSVOORWAARDEN
We zijn ervan overtuigd dat duidelijke communicatie een goede basis is voor een prettige samenwerking. Daarom willen we je graag extra uitleg geven over onze werkwijze.
Controleer je bestelling bij afhalen of leveren
Indien er tekorten of beschadigingen zijn dien je deze dezelfde dag bij ons te melden. We zijn bereikbaar per telefoon op nummer 06-31780105. Gelieve uw reclamatie binnen kantoortijden te melden.
Let goed op hoe de bestelling verpakt is.
Dit zal je achteraf helpen om alles weer klaar te zetten voor transport. Tip: maak een foto! Bij het ophalen van de goederen dient alles weer transportklaar te staan, dat wil zeggen op dezelfde locatie en op dezelfde manier verpakt als bij levering.
Retourbeleid dranken
Op een groot deel van ons drankenassortiment is ons retourbeleid van toepassing. U kunt bij ons navragen of het retourbeleid ook van toepassing is op uw bestelling.De dranken willen we graag gesorteerd en op een rolcontainer mee retour nemen. Hierbij willen we het graag op dezelfde manier gesorteerd als dat het aangeleverd wordt. Dit houdt in: soort per soort in krat. Dit betekent dus dat lege en volle flessen door elkaar komen te staan.Flessen/dozen met schade of waarvan de etiketten niet meer netjes zijn, kunnen wij helaas niet meer terugnemen. Echter, smaakt de inhoud er natuurlijk niet minder om dus hopen we dat jullie er zelf nog van kunnen genieten!Lege wijnflessen hoeven niet mee retour.Wanneer de dranken niet gesorteerd aangeleverd worden voor retour, zijn wij helaas genoodzaakt om hiervoor sorteerkosten in rekening te brengen.
Oeps, kapot.. en nu?
We begrijpen dat er wel eens iets kapot kan gaan. Na terugkomst van de materialen wordt alles bij ons geteld en gecontroleerd op schade. In geval van ontbrekende materialen zal de betreffende mancoprijs in rekening worden gebracht. Breng je de ontbrekende materialen binnen 7 dagen alsnog retour, zullen wij de betaalde mancoprijs terugstorten. Na 7 dagen is dit niet meer mogelijk. Ook als reparatie van de materialen noodzakelijk is worden hiervan de kosten doorberekend.
Schoonmaken?
Voor linnen, servies, bestek en glaswerk gelden de genoemde prijzen inclusief schoonmaakkosten. Wel vragen we u alles gesorteerd en spoelschoon (zonder dranken / etensresten) terug in de daarvoor bestemde bakken te plaatsen. Als dit niet het geval is, berekenen we mogelijk sorteerkosten.Alle overige artikelen ontvangen we graag schoon retour. Om u compleet te ontzorgen kunnen we ook de schoonmaak van de gehuurde materialen voor u verzorgen. Er zijn wel kosten aan deze service verbonden. Deze bedragen 40 % van de huursom van de vuil ingeleverde materialen.
Vragen en / of opmerkingen?
Neem gerust contact met ons op via telefoon of mail.
Klik op onderstaande link voor onze algemene voorwaarden: